Najčastejšie Otázky

Doručujete balíky kamkoľvek?

Áno, doručujeme. Zo Slovenska prostredníctvom vybranej spoločnosti takmer do celého sveta.

Je možné balík zaslať aj do zahraničia?

Áno, balíček je možné odoslať aj do zahraničia, ale v taktom prípade je nutné uhradiť objednávku vopred, pretože balíček na dobierku do zahraničia odoslať nevieme.
V prípade ak si zvolená krajina doručenia účtuje colné poplatky, tieto poplatky znáša príjemca.
Spoločnosť Bloom Cosmetics s.r.o. nemá kontrolu nad týmito poplatkami. Ich výšku určuje krajina, ktorú zvolil kupujúci vo svojej objednávke. Pred potvrdením objednávky odporúčame zákazníkovi kontaktovať miestne colné úrady a informovať sa o aktuálnych poplatkoch.
Pre ďalšie informácie o doručení do konkrétnej tebou preferovanej krajiny,
nám môžeš napísať na hello@bloomhair.sk/ hello@bloomhair.cz a my ti radi poskytneme viac informácií.

Akými spôsobmi môžem uskutočniť platbu?

Ponúkame dva spôsoby platby. Jedna možnosť je zaplatiť balíček pri preberaní priamo kuriérovi na dobierku. V prípade, že si balíček objednávaš do zahraničia však platí, že je nutné ho zaplatiť vopred aby sme ho vedeli odoslať.

Ako dlho bude trvať kým príde môj balík?

Tovar odosielame prostredníctvom kuriérskej spoločnosti Slovak Parcel Service - na adresu a taktiež prostredníctvom Zásielkovne - na výdajné miesto, aby sme zabezpečili pre našich zákazníkov čo najvyšší komfort. Doprava prostredníctvom Slovak Parcel Service je na Slovensku je spoplatnená sumou 3,99 € a doprava prostredníctvom Zásielkovne sumou 2,30 €. Pri objednávke nad 50€ je poštovné ZADARMO (pokiaľ neprebieha akcia) ak zvolíte doručenie prostredníctvom Zásielkovne a v sume 2,95 € ak zvolíte doručenie prostredníctvom kuriérskej služby SPS. Objednávky vytvorené do 12:00 hod s doručením prostredníctvom kuriérskej spoločnosti Slovak Parcel Service sú zvyčajne doručené do 24 hod (doručenie je počas pracovných dní). Doba doručenia pri objednávke prostredníctvom Zásielkovne je 1-2 dni (doručenie objednávky na výdajné miesto je počas pracovných dní)

Môžem produkt vrátiť ak s ním nebudem spokojná?

Garancia vrátenia peňazí sa vzťahuje iba na neotvorené produkty s neporušeným bezpečnostným uzáverom a do 45 dní od doručenia objednávky. Ak chcete produkt vrátiť, kontaktujte nás tu

Returns

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut molestie nunc vitae risus feugiat, eu fringilla ligula gravida. Integer auctor egestas nisi, ac bibendum nunc.

Returns

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut molestie nunc vitae risus feugiat, eu fringilla ligula gravida. Integer auctor egestas nisi, ac bibendum nunc.

COVID-19

We offer free tracked shipping on the majority of orders to Europe.

Express shipping is also available to selected locations at an additional cost which is calculated at the checkout.
Import taxes are at the discretion of each country and are out of our control.

Due to shipping restrictions, we are unable to ship any aerosol product/s (1 Hour Express and Instant Tan) to customers based in Ireland and Northern Ireland.

How long will my order take to arrive?

We offer free tracked shipping on the majority of orders to Europe.

Express shipping is also available to selected locations at an additional cost which is calculated at the checkout.
Import taxes are at the discretion of each country and are out of our control.

Due to shipping restrictions, we are unable to ship any aerosol product/s (1 Hour Express and Instant Tan) to customers based in Ireland and Northern Ireland.

Platba

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut molestie nunc vitae risus feugiat, eu fringilla ligula gravida. Integer auctor egestas nisi, ac bibendum nunc.

Doprava
Doprava
Platba
Vrátenie tovaru